Nepostúpil som do finále Impact Inkubátora. V čom bol problém?

Je to prosté. Nedokázal som presvedčiť porotu, že si to Simulyzer zaslúži. Veľmi ma mrzí, že to nevyšlo a že som to dogabal. Porota sa rozhodovala podľa 3 kritérií: Úroveň prezentácie, úroveň biznis plánu, posun počas inkubátora.

Subjektívne domnienky, čím to je:

  • Zlým odhadom cieľovky (v prípade poroty). Chybne som predpokladal, že po mesiaci v inkubátore bude každý porotca vedieť, ako to funguje. Základný princíp aplikácie som v tomto kole neopakoval, nechcel som byť nudný. Išiel som od začiatku ku konkrétnostiam a tak niektorí mohli byť stratení. A paradoxne sa nudiť.
  • Hoci som celý čas hovoril len o posune počas inkubátora, priamo som to nepovedal.
  • Sústredil som sa hlavne na to, aby som ukázal, aký má projekt investičný potenciál a že naplno využijem postup do finále. Chyba. Veď to ani nebolo kritériom.
  • Úplne som pohorel v otázkach. Nebol som schopný jasne odpovedať na jednoduché otázky. Nepripravil som sa. Myslel som si, že keď všetko o projekte do detailov poznám, z fleku odpoviem. Najväčšia chyba.

Čo by som teraz urobil inak?

Hovoril by som jednoduchšie a na rovinu:

  • 1 – 2 minúty by som venoval tomu, čo riešim. A že to je reálny problém, ktorý je podložený užívateľskými výskumami a reálne ho rieši niekoľko desiatok tisíc firiem na svete.
  • Povedal by som, že som zavrel krám so SEO konzultáciami (pre nových klientov) a venujem väčšinu času projektu. Že som si občas pripadal ako vrátnik, keď som pár krát ráno v Hube všetko odomykal a potom večer pri odchode zamykal.
  • Síce by mi to bolo blbé, no mohol som povedať, že hovorím o niečo tichšie preto, že mám odpálený krk a na nohách ma držia len antibiotiká.
  • Povedal by som, že biznis plán, ktorý mali k dispozícii, nestojí na vode, ale každý jeden odhad z niečoho vychádza. A že podľa môjho mentora, Mareka Mihóka z KPMG, patril k najlepším (mentoroval polovicu z nich).
  • Poriadne by som sa pripravil na možné otázky.

Síce fňukám, no inkubátor mi dal aj tak strašne veľa. Aha čo ma naučili.

Získajte praktické SEO tipy pre zvýšenie zisku

Overené tipy z 13-ročnej praxe Praktické návody Automatizácie šetriace hodiny



Zanechať prvý komentár

Čítajte ďalej