Uzavreté – poď robiť SEO pre SEO nástroj

Ponuka už nie je aktuálna. Avšak momentálne hľadáme technického SEO špecialistu a radi spoznáme ďalších SEO zanietencov, ktovie, možno sa naše cesty dakedy skrížia :). Takže ak by si chcel/a robiť SEO na globálnom projekte, daj mi vedieť na jan@januska.info.

Hľadáme SEO špecialistu alebo špecialistku pre Spotibo, nástroj na kontrolu onpage SEO. Jeho cieľom je odhaliť bariéry, ktoré bránia prístupnosti obsahu pre vyhľadávače a hendikepovaných.

Čo obnáša SEO pre Spotibo

SEO ťa musí hlavne baviť. Bez toho to nejde. Čaká nás veľa spoločnej práce. Veľa učenia. Základným predpokladom je zodpovednosť, samostatnosť a hlavne, aby sa na teba dalo spoľahnúť. Aby si mal/a chuť na sebe pracovať.

O SEO a webovej prístupnosti by si už mal/a niečo vedieť. Čo zatiaľ nevieš, to ťa naučíme. Môžeš byť aj senior. Potom naopak budeš učiť ty nás.

Náplň práce

Zastávame názor, že ak chceme uspieť v SEO, je nevyhnutné vytvárať obsah s pridanou hodnotou.

Čaká ťa vzdelávanie, testovanie a výskum v oblasti SEO. Na to nadväzuje:

  • Tvorba obsahu: Neočakávame, že hneď prvý deň začneš sypať z rukáva články lepšie než Rand Fishkin. No je dôležité, aby si sa k tomu postupne blížil/a. Na tvorbe obsahu budeme  pracovať spoločne. Znalosť angličtiny je dôležitá, no nemusíš byť profík. Zaistíme korektúru či prípadne preklad do angličtiny.
  • SEO analýzy pre klientov: Nie sme teoretici, ani sa nimi nechceme stať. Časť času venujeme práci na reálnych projektoch. Spotibo síce odhaľuje nedostatky, no (zatiaľ) nedokáže navrhnúť riešenie na mieru.
  • Odborné poradenstvo: Akákoľvek podpora pre užívateľov Spotiba, ktorá bude potrebná.
  • Rozvoj produktu: Návrhy na zlepšenie nástroja, vymýšľanie nových postupov či tvorba tutoriálov.
  • Podieľanie sa na obsahovej a SEO stratégii: Plánovanie,  vyhodnocovanie a reporting aktivít.
  • Spolupráca s odborníkmi: Budeš úzko spolupracovať s odborníkmi na SEO a online marketing. A to na slovenskom, českom aj globálnom trhu. Či už kvôli potrebám tvorby obsahu, propagácie alebo link buildingu.

Možností je mnoho, prácu si rozdelíme podľa dohody.

Prečo pracovať s nami?

  • Pretože dostaneš priestor skutočne rásť. Pokúsim sa ti predať maximum zo svojich skúseností. Budeš spolupracovať aj s Gabkou. Zaistíme ti potrebné školenia, účasť na konferenciách. Tiež sa už tešíš na Marketing Festival?
  • Budeš robiť SEO v oblasti SEO. Čo môže byť lepšie? 🙂 Je úplne iný pocit robiť SEO na tému, v ktorej si profesionál/ka, než sa venovať optimalizácii vysokozdvižných vozíkov.
  • Spotibo je globálny projekt. Ak ťa láka byť v kontakte so SEO špičkou u nás, v ČR aj vo svete, dostaneš príležitosť. Výsledky tvojej práce môžu pomôcť užívateľom na celom svete.
  • Máš možnosť ovplyvniť akým smerom sa bude uberať marketing Spotiba. Nečakáš týždne než niečo schválime. Ak nás presvedčíš, skrátka to urobíme.

FAQ:

  • Úväzok: Fulltime.
  • Typ spolupráce: Preferujeme fakturáciu, môže byť aj zamestnanecký pomer.
  • Pracovná doba: Flexibilná, podľa dohody. Zo začiatku si však musíme dohodnúť aspoň 4 – hodinový prienik, kedy budeme pracovať všetci spoločne. Môže to byť napríklad doba od 10:00 do 14:00. Zvyšok dňa si môžeš rozdeliť podľa svojho uváženia.
  • Prax: SEO si skúšal/a minimálne na vlastnom projekte. Výhodou sú skúsenosti s tvorbou obsahu, online marketingom, UX alebo vývojom webu.
  • Miesto práce: Centrum Bratislavy, Hviezdoslavovo námestie, Impact HUB.
  • Plat: Závisí od tvojej seniority a plnenia dohodnutých cieľov. Máme vysoké očakávania a tomu bude zodpovedať aj odmena.
  • Termín nástupu: Podľa dohody.

Máš záujem, chceš vedieť viac?

Napíš mi prosím na jan@januska.info a prilož motivačný list, životopis alebo príklady projektov, na ktorých si pracoval/a.

Ponuka už nie je aktuálna. Avšak radi spoznáme ďalších SEO zanietencov, ktovie, možno sa naše cesty dakedy skrížia :). Takže ak by si chcel/a robiť SEO na globálnom projekte, daj nám prosím vedieť.

Získajte praktické SEO tipy pre zvýšenie zisku

Overené tipy z 13-ročnej praxe Praktické návody Automatizácie šetriace hodiny



Zanechať prvý komentár

Čítajte ďalej