Simulyzer sa mení na Spotibo

Čo som sa ja prešpekuľoval nad názvom značky. A nielen ja. Návrhov bolo cez 50. A nakoniec som vybral aj tak blbo. To sa ukázalo až neskôr. Názov je strašne dôležitý a zároveň zbytočný.

Simulyzer má jednu zásadnú chybu: Je tam mäkké „i“ a ypsilon zároveň. Málokto to napísal na prvý krát správne. A doména Symulizer.com je už obsadená. Ja sám som občas zaváhal, ako to má byť.

Chýb bolo viacero, názov v niektorých evokuje, že dačo simuluje… presne to som síce chcel… no čo som nechcel bolo, že každý si predstavil simuláciu niečoho nesúvisiaceho. Úplne zle.

A tak Simulyzer končí, vzniká Spotibo.com. Je to krátke. Ľahko zapamätateľné. Neutrálne. V niektorých to evokuje Spotify… je to zle? Je to dobre? Zatiaľ to vyzerá, že je to jedno. Možno to neznie super cool. No a čo.

Ako názov vznikol?

Slovná hračka. Zo slov „Spot“ & „bot“. Tj. robot hľadajúci prúsery.

Simulyzer nebol prvý

Najskôr sa to volalo SEOgizer. To som zahodil kvôli slovu „SEO“. Riešenie SEO problémov by mal byť iba začiatok. Značka by mala byť navrhnutá tak, aby fungovala aj o 10 rokov. Brand „SEOmoz“ musel po rokoch urobiť zmenu na „MOZ“. Parfums.cz sa zmenilo na Notino.

Logo Seogizer

Logo Simulyzer

Logo Spotibo

Prečo sme si nenajali brand agentúru?

Pretože názov značky získa presne nula zákazníkov. Začíname, financií málo. Sú dôležitejšie veci.

Koľko stálo logo?

Robil som ho asi hodinu. Teraz sa musíme sústrediť na dôležitejšie veci.

Získajte praktické SEO tipy pre zvýšenie zisku

Overené tipy z 13-ročnej praxe Praktické návody Automatizácie šetriace hodiny



Zanechať prvý komentár

Čítajte ďalej